January 1, 2017

Hye 2017


Assalamualaikum Januari >.< 
Hai 2017 😊
Haaaa dah masuk new year dah ye blog sayangggg ... 
Kejap je masa kan, seingat aku lahh aku start main blog ni 
emm masa tu tak silap form1 haaa form1 kauu hahaha expert dahhh. 
Tapi sebab takde masa selalu busy, laptop rosak, plus patah hati haha tu tak entry lama tu

Tapi sokay la past is past kann? 
Taknak sedih sedih dahhh. Dah semakin tua ni kena banyak happy 
biar nampak semakin mudaaa. 
Muda punn muda tapi semakin lama semakin dekat kita dengan 
KEMATIAN 😌
Semoga orang orang yang aku sayang dipanjangkan umur
and for crush yang kat Mesir tu, 
Semoga awak sentiasa sihat, kuat untuk habiskan ur study.. 
Semoga panjang umur dan selamat balik Malaysia. 

Hahaha sape lah agaknyaa 🙈
Takde sape sape lahh, saja je tuh propa lebih huhu..
Rileks dulu taknak lagi buat masa ni, ada jodoh ada lah kann. 
Panjang pulak entry nih haha bialahh bukan selalu ,
dah start sem ni haa tengoklah berhabuk lah blog aku ni, 
tengok2 tahun depan pulak baru bukak hahaha nasib la kau blog lahaii

Okayy sedar tak sedar aku dah pun masuk 
haaa masuk umur berapa???
20 lahh awok ehhh 😩
Sekejap je masa kennn, hmmm ape lah akan jadi tahun ni 
Bila dah masuk tahun baru ni ofkos laa azam tahun ni 
nak capai azam yang lepas yang tak tercapai tu hahaha
Entry tahun ni taknak tulis dah azam baru haha sebab entry azam 2016 pun tak tercapai
hmm sadiss betul haha tapi bukan semua laa, 

But Alhamdulillah, tahun ni ehh silap tahun lepas, 
Sem2 and Sem3 straight aku dekan hiksss... 
ofkos happy, happy sangattt. 

Sebab ? ada beberapa sebab. 
1. Bila aku cakap kat parents yang pointer aku dekan sem ni, aku nampak muka diorang tu happy sangat.. "adik boleh la naik pentas terima anugerah dekan nanti" 
Anak mana yang taknak tengok mak ayah dia bangga tengok anak dia, kann?
Apa yang aku buat sekarang ni bukan sebab nak kejar pointer sangat, tapi sebab dulu aku dah pernah buat diorang kecewa, aku ingat sampai sekarang macam mana kecewaa mereka masa tu. 
So, aku harap diploma ni aku dapat bagi balik bahagiaa diorang tu, lagi lagi aku ni sorang je perempuan, bongsu pulak tuuu. Okayy tu yang first !
2. Aku happy sebab course ni aku tak minat and terpaksa, terpaksa tolak account kat perak tu and stay sini sebab tak sanggup jauh dari diorang sebab sekarang ni pun ayah tak berapa sihat. Tapi dalam tak minat alhamdulillah still lagi boleh pickup. Yang penting niat kerana Allah, for my parents :)

To 2016,
Thanks for everything.
Thanks kepada yang pernah datang dan pergi,
yang always support setiap kali aku jatuh,
for everyone i met in 2016, thankssss
2016 bagi banyak pengalaman, kenangan yang takkan boleh lupa,
Yang buruk tu ambik sebagai pengajaran, yang baik jadikan kenangan.

And for this new year, 
❤️ aku harap aku dapat jadi seorang yang lebih baik diri tahun sebelumnyaa
❤️dapat habiskan diploma dengan jayanyaa haha skema ayat, ayat cikgu kann 
❤️jadi anak yang solehah and taat perintah ibu bapa 
❤️hamba yang taat kepadaNya 
❤️kurus tu perlu okay hahah

Tu je kott hmmm.. 
Jodoh? hahaha jodoh tu biarlah dulu.. 
Even dah 3tahun single, 
dia pun dah bahagia dengan kawan baik aku sendiri. 
Alhamdulillah... 
And for me, aku taknak berharap dengan sape2 pun, 
Kalau nak pun belum tentu dapat because 'loved and loving u' 
Maybe dia ada someone kannn
Tapi paling aku suka tengok dia dengan adik dgn kakak diaa.. 
Kalau ada jodoh alhamdulillah.. 
HAPPY NEW YEAR 2K17 🎉 




No comments:

Post a Comment