January 16, 2016

THE END - SEMESTER BREAK

                                              
Image result for BACK TO COLLEGE
Holidayy end yaww !

hai salam 1pagi. Hahahha
lewat sikit aku entry malam ni sebab baru lepas packing baju barang semua yang nak dibawak esok. 
Esok? Haaa yeaa esokk.
Kenapa dengan esok? Alaaa esok dah start daftar sem2 dah hihihih. 
Setelah 2 bulan sekian lamanyaa cuti sem, 
Akhirnyaaaa habis jugak cuti hahaha tak sabar pulak nak masuk kolej balik. 
Pelik kan? Orang lain nak sangat cuti tapi aku ni nak cepat balik kolej hailaaa. 
Bukan ape aku ni dah bosan gilaa dah mereput kat rumah ni lama sangat cuti siap tambah cuti lagi. 
Patutnyaa bukak kolej 10/1 haritu tapi extend esok pulak tapi sadiss la sikit sebab lusa dah kelas aiyaaaaa !!
So, since dah bukak kolej ni get ready la. 
Get ready untuk apa ?
Haaaa ni nak habaq maii 

 kelas dari pagi sampai petang

kuiz

assignment

test

workplace

program kolej 

Haaa get ready untuk semua tu, tangan ni dah lama dah tak menulis ni dah kremmm dah . 
Okayy semakin lama subjek pun semakin susah.
Sem1 alhamdulillah CGPA aku dapat deanlist. hihihi 
bukan nak berlagak tapi serious memang aku tak percaya yang aku boleh score
sebab mindset aku sebelum dapat result tu aku dah set aku dapat 2.5 kebawah. 
Haaahahha teruk sangat tu. 
sebab exam haritu serious susahhh dengan soalan KBAT. 
Aku ni dahla jenis manusia yang memang lemah soalan macam tu. Rasa macam tak percaya, 
Dengan course yang aku tak relaa tetibe dapat score memang bersyukur sangat. 
Mak ayah aku pun happy sangat masa aku tunjuk result. hihi, 
Niat aku satu je, aku sanggup buat ape je asalkan mak ayah aku bangga dan gembira. 
Aku nak tebus balik salah aku masa SPM dulu. 
InsyaAllah aku harap sem nanti aku akan kekalkan pointer aku. 
Opss lupaa. 
Tunang aku pun alhamdulillah dapat result comehh jugak, 
Semakin meningkat and semakin baik. 
Baguss sayangg saya tahu nanti sem depan awak dapat score lagi tinggi. 
Dah janji kan nak buat molek molek? 
Mak ayah pun suruh awak dapat 3.5 above biar kurang bayar MARA tuh. 
GOODLUCK dear !
Haaa sepatutnya dah kena tidur dah sebab esok kena bangun awal lagi untuk daftar.
sebab nak stay roommates sama and bilik sama. 
Tapi untuk sem ni bilik dah ada aircond dahh emmm dapp nyee tidoo kekgi haha. 
Ada masa nanti aku entry pulak ye, 

GOODNIGHT 
ASSALAMUALAIKUM.



                                         

No comments:

Post a Comment